mijn tweede stage week in Duitsland - Reisverslag uit Thiendorf, Duitsland van ismael010 - WaarBenJij.nu mijn tweede stage week in Duitsland - Reisverslag uit Thiendorf, Duitsland van ismael010 - WaarBenJij.nu

mijn tweede stage week in Duitsland

Door: Ismael Omar Ouali

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2014 | Duitsland, Thiendorf

MIjn tweede week ging eigenlijk hetzelfde als de eerste week alleen ben ik nu geen een keer met een van de touren mee geweest. Ik heb veel verschillende dingen gedaan deze week. Zoals in de winkel helpen en nog veel meer. Ik merk ook dat het duits praten steeds makkelijker gaat.

Ik ben woensdag samen met krijn naar een kweker geweest die kleine groente plantjes aan ons levert. de rit was ong 70 naar de kweker. We konden ze ook laten leveren maar om een goede band te houden met de kwekers gingen we ze zelf halen.

Voor de rest ben ik zondag naar Dresden geweest dat is de grootste dichtstbijzijnde stad. De is ongeveer 3 keer Amsterdam dus dat is best wel groot. Ik heb daar de hele dag een beetje rondgelopen. Der is heel veel te zien daar. De stad is eigenlijk helemaal letterlijk helemaal platgegooid in de laatste maanden van de tweede wereld oorlog. Maar ze hebben alles weer opgebouwd ongeveer 20 jaar geleden. Dus er is heel veel cultuur te zien daar. de mensen zijn daar heel anders nog een beetje ouderwets zeg maar.

Dit was mijn reisverslag van deze week, Tot volgende week!

  • 26 Mei 2014 - 09:33

    Frans:

    Het ziet er toch wel mooi uit daar. Leuke foto's. En wel grappig dat het toch allemaal net anders is bij onze buren.

    Nog viel spass en viele grussen.

    Franz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Thiendorf

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2014

Mijn laatste reisverslag

09 Juni 2014

3e en 4e week in Duistland

24 Mei 2014

mijn tweede stage week in Duitsland

19 Mei 2014

de eerste week

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 1952

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: