3e en 4e week in Duistland - Reisverslag uit Thiendorf, Duitsland van ismael010 - WaarBenJij.nu 3e en 4e week in Duistland - Reisverslag uit Thiendorf, Duitsland van ismael010 - WaarBenJij.nu

3e en 4e week in Duistland

Door: Ismael

09 Juni 2014 | Duitsland, Thiendorf

Vanwege Internetverbinding problemen was ik niet instaat om mijn blog te maken.Daarom voeg ik de derde en de vierde week van mijn stage samen in één verslag.

Ik heb in de derde week weer in de winkel gestaan en heb weer verschillende dingen gedaan zoals klanten helpen en facturen printen.
Toen kwam mijn stagebegeleider Krijn met een voorstel of ik met hemelvaart . voor een paar daagjes met hem terug naar Nederland wou gaan. Ik heb toen ja gezegd en zodoende ben ik een weekendje naar Nederland terug gegaan. En die volgende week ben ik weer begonnen aan me vierde stageweek in Duitsland.

In de vierde week van mijn stage heb ik weer een weekje in de winkel gestaan maar heb ook met de touren geholpen. Ik heb ze geholpen met het uitkiezen van hun assortiment in hun rijdende winkel. door te kijken wat er door de klanten graag wordt gekocht en wat niet. Ik heb met mijn stagebegeleider ook een nieuw systeem ingevoerd waardoor de toerchauffeurs helemaal zelf uit Nederland kunnen bestellen wat eerst door de winkel zelf werd gedaan. In de winkel doe ik verschillende dingen. zoals klanten iets helpen te vinden, bepaalden producten afprijzen, Bij de kassa staan en nog veel meer.

Dit was mijn reisverslag van mijn derde en vierde week in Duitsland en tot volgende week.

• 10 Juni 2014 - 09:52

Frans:

Hoi Ismael,

Ik las net ook je bericht. Kan gebeuren maar voorlopig doet het het weer. Is verder geen probleem. Volgens mij heb je het daar wel naar je zin. Hoop te doen en veel variatie. Hier op school is het lekker rustig. 3e klassers zijn druk aan het schrijven en de 1e klassers hebben ook nog stage. Dus wat achterstanden wegwerken.